Info registreerimise, visiitide ja parkimise kohta
- Hambaarstile registreerumine toimub kabinetis kohapeal, telefonitsi numbrile 5150965 või e-maili teel aadressil info@helberghambaravi.ee, vastav info ja registreerumisvorm on leitav kodulehel www.helberghambaravi.ee
Telefoniaeg tööpäeviti on kell 8:30-17:00, vastamata kõne korral võetakse teiega ühendust hiljemalt 3 tunni jooksul. Meilidele ja kontaktivormilt saadetud teadetele vastatakse tööpäeviti samal päeval või hiljemalt 24h jooksul. - Helberg Hambaravi OÜ omab Tervisekassaga täiskasvanute ravi- ja proteesihüvitise lepingut
- Helberg Hambaravi OÜ omab Tervisekassaga laste hambaravi lepingut, mis tagab lastele tasuta hambaravi, visiiditasu ei lisandu
- Valu ja eesmaabi korral nädalavahetustel ja puhkuste ajal on võimalik pöörduda TÜ Hambapolikliinikusse, täpsem info aadressil https://www.kliinikum.ee/stomatoloogia/
- Info tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuete kohta leiate:
https://www.riigiteataja.ee/akt/13252887 - Parkimine on Raatuse tänaval enamasti tasuta, tasuline parkimine on Raatuse Ärimaja parklas, parkimismajas ja Raatuse 41 kõrval parklas.
Info kaebuste ja ettepanekute esitamise kohta
- Ettepanekud ja kaebused saab esitada kirjalikult kohapeal või e-maili teel: info@helberghambaravi.ee. Kaebustele tuleb kirjutada patsiendi nimi, külastuse aeg, arsti nimi ning ravile pöördumise põhjus, samuti kaebuse esitamise põhjus. Kirjalikult esitatud kaebusi menetleb hambaarst ja juhataja Evelin Helberg. Kirjalikele kaebustele ja ettepanekutele vastatakse 3 tööpäeva jooksul.
- Suuline kaebus või ettepanek on soovitatav esitada kohapeal kohe visiidi ajal.
- Anonüümseid kaebusi ei menetleta.
- Kui patsient ei jää rahule kaebuse lahendusega, on võimalik pöörduda Tervisekassa või Terviseameti poole, kontaktid vastavalt: